tisdag 7 januari 2014

140107, summering

140107, summering

Som vanligt fungerade det sociala interaktionen i gruppen mycket bra.
Alla hjälper och månar om varandra. Ingen föll ur ramen.

För min del tycker jag att det kanske var lite mycket storstäder.
Jag är medveten om att det är svårt att lägga en resa här borta
utan vistelse i Bangkok, Phnom Pen och Ho Chi Minh City. I HCMC
kände man sig som en självmordskandidat när man skulle korsa gator.
Efter hand fick man en viss vana att korsa.

Av länderna tycker jag att Kambodja var klart bäst. Siem Reap med
Angkor Wat och andra tempel, P P med riverfront och badorten Sihanoukville.
Priserna i Kambodja var också mycket låga

Människorna längs hela resvägen var mycket vänliga och man kände sig aldrig
hotad.

Eftersom jag vann presentkortet får jag väl så smått börja planera nästa resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar